Vil I spare penge på strøm, vand og varme? Deltag i vores gratis VidenSeminar, og hør hvordan!

I ER INVITERET TIL VIDENSEMINAR D. 5. september, HVOR VI DENNE GANG SÆTTER FOKUS PÅ Energibesparelser og klimetiltag i boligforeningen.

Både strøm, vand og varme er værd at sætte fokus på i boligforeninger. Der kan nemlig være økonomiske besparelser at hente, ligesom det bidrager positivt til miljøet, når vi alle sparer på vores fælles ressourcer. Vil I vide mere om mulighederne for energibesparelser og klimatiltag, herunder også ladestandere, i jer boligforening, så deltag i vores gratis VidenSeminar.

HØR OPLÆG FRA EKSPERTERNE

Vi har inviteret en række virksomheder, der er eksperter på området, og som alle har stor erfaring med arbejde for andels- og ejerboligforeninger.

Til VidenSeminaret kan I høre oplæg fra Bang & Beenfelt, DKTV A/S, ISTA DANMARK A/S, Kabelplus, Merkur Andelskasse, Sven Westergaard Adm. og Trio Arkitekter.

Oplægsholderne vil kunne svare på jeres konkrete spørgsmål og ruster dermed bestyrelsen og boligforeningen til kommende projekter. Samtidig vil I i løbet af VidenSeminaret kunne netværke med andre boligforeninger, der står overfor samme type projekter.

TILMELDING

VidenSeminaret afholdes d. 5. september 2023 kl. 17:00 til 21:00 - Carlsberg Museum & Business Centre, Valby Langgade 1, 1799 København V. Det er gratis at deltage for boligforeninger.

Min Boligforenings gratis VidenSeminar er en god anledning til at få viden, inspiration og råd til kommende projekter i boligforeningen samt netværke med andre fremmødte bestyrelsesmedlemmer.