HÅNDBOGEN
for Min Boligforening

Håndbogen for Min Boligforening udgives en gang årligt i november og bliver sendt gratis ud direkte til bestyrelsesformænd i andels- og ejerboligforeninger.

Håndbogen indeholder omkring 200 siders artikler opdelt i 20 sektioner hvor et bredt spektrum af emner, med relevans for bestyrelserne i boligforeningerne, vil være repræsenteret. Emnerne er relevante for alle, uanset om man er ny eller erfaren bestyrelses medlem.

Udbytte for bestyrelserne

Formålet er at gøre bestyrelserne i andels- og ejerboligforeninger klogere på en lang række emne der har relevans i boligforeningerne. Håndbogen kan bruges som et opslagsværk, der således gør det mere simpelt at finde netop den viden man har brug for i sin boligforening, og Håndbogen bidrager på den måde til at klæde bestyrelserne på til de udfordringer eller kommende projekter de måtte have.

A/B Esromgade 1-5.
Jeg er næstformand i andelsforeningen Esromgade 1-5 og har lige brugt Håndbogen til at finde en håndværker til facadeisolering af vores gavl. Er det muligt at bestille yderligere eksemplarer af Håndbogen til foreningen?
— Mail fra Claus Bendix Olsen, August 2018

Håndbogen 2020 udgives den 18. november 2019