HÅNDBOGEN
for Min Boligforening

Håndbogen for Min Boligforening udgives en gang årligt i november og bliver sendt gratis ud direkte til bestyrelsesformænd i andels- og ejerboligforeninger.

Håndbogen indeholder mere end 300 siders artikler opdelt i 20 sektioner, hvor et bredt spektrum af emner, med relevans for bestyrelserne i boligforeningerne, vil være repræsenteret. Emnerne er relevante for alle, uanset om man er ny eller erfaren bestyrelsesmedlem.

Udbytte for bestyrelserne

Formålet er at gøre bestyrelserne i andels- og ejerboligforeninger klogere på en lang række emner, der har relevans i boligforeningerne. Håndbogen kan bruges som et opslagsværk, der således gør det mere simpelt at finde netop den viden, man har brug for i sin boligforening, og Håndbogen bidrager på den måde til at klæde bestyrelserne på til de udfordringer eller kommende projekter, de måtte have.

Omfangsrig (300+ sider) og relevant for alle i bestyrelserne i andels- og ejerboligforeninger samt almene boligforeninger. Gratis abonnement hos Min Boligforening ApS.

A/B Esromgade 1-5.
Jeg er næstformand i andelsforeningen Esromgade 1-5 og har lige brugt Håndbogen til at finde en håndværker til facadeisolering af vores gavl. Er det muligt at bestille yderligere eksemplarer af Håndbogen til foreningen?
— Mail fra Claus Bendix Olsen

Håndbogen 2024 udkommer den 22. november 2023

Håndbogen for Min Boligforening 2021, 40. årgang

Håndbogen for Min Boligforening 2021, 40. årgang.