VidenSeminar

Min Boligforenings VidenSeminarer giver bestyrelserne mulighed for at blive klogere på et konkret bygge- eller renoveringsprojekt, de står overfor. I højsædet er vidensformidling og svar på netop de spørgsmål og problemstillinger, som bestyrelsen måtte have til boligforeningens planlagte projekt. Vi inviterer til VidenSeminar 6 gange om året, og arrangementet er primært for boligforeninger, der står overfor et byggeprojekt, der matcher seminarets tema. Min Boligforening er eneste udbyder af denne type events, der går tæt på den enkeltes boligforenings bygge/renoveringsprojekt.

IMG_8506_ed.jpg

Rahbeks Alle 22

Jeg synes det væsentlige, det er man får svar på alle de spørgsmål man har. I har samlet forskellige firmaer, helt fra advokater til banker, entreprenører og arkitekter. Det er super godt.

Anders Bjerrum, Bestyrelsesformand

Få relevant viden på En eftermiddag og aften

I løbet af en eftermiddag og aften bliver deltagerne præsenteret for viden og inspiration fra fagpersoner i form af leverandører og rådgivere, der er eksperter indenfor området. Desuden er der tid til at gå i dialog med eksperterne om boligforeningernes helt egne konkrete projekter. Emnerne kan variere fra f.eks. etablering af altan, til energioptimering eller hvordan boligforeninger skybrudssikres.

Temaer & eventdatoer 2019

#1 – Rør og faldstammer                                                                           19. februar 2019

#2 – Energioptimering                                                           20. marts 2019

#3 – Altaner og urban gardening                                                                  23. april 2019