Ønsker I bedre økonomi i foreningen eller en opgradering af energimærket? Deltag i vores gratis VidenSeminar, og hør hvordan!

I ER INVITERET TIL VIDENSEMINAR D. 10. oktober, HVOR VI DENNE GANG SÆTTER FOKUS P Drift og Vedligeholdsplan samt Energimærke.

Ved at tænke langsigtet og planlægge projekter i god tid er der penge at spare i foreningen. En drift- og vedligeholdelsesplan mindsker risikoen for ubehagelige økonomiske overraskelser og er med til at sikre, at jeres ejendom er sund og velholdt. I den langsigtede planlægning bør man heller ikke glemme at sætte fokus på energioptimerende tiltag med henblik på en opgradering af energimærket. Få viden og inspiration til VidenSeminar d. 10. oktober.

HØR OPLÆG FRA EKSPERTERNE

Vi har inviteret en række virksomheder, der er eksperter på området, og som alle har stor erfaring med arbejde for andels- og ejerboligforeninger.

Til VidenSeminaret kan I høre oplæg fra Trio Arkitekter, Arbejdernes Landsbank, Hupfeld Ejendomsadministration, Ingeman Fischer og MinEjendom.

Oplægsholderne vil kunne svare på jeres konkrete spørgsmål og ruster dermed bestyrelsen og boligforeningen til kommende projekter. Samtidig vil I i løbet af VidenSeminaret kunne netværke med andre boligforeninger, der står overfor samme type projekter.

TILMELDING

VidenSeminaret afholdes d. 10. oktober 2023 kl. 17:00 til 21:00 i Arbejdernes Landsbank (AL2)
Nørre Voldgade 17, 1358 København K. Det er gratis at deltage for boligforeninger.

Min Boligforenings gratis VidenSeminar er en god anledning til at få viden, inspiration og råd til kommende projekter i boligforeningen samt netværke med andre fremmødte bestyrelsesmedlemmer.