Forbered jer til generalforsamlingen på Boligforeningernes Dag

Foråret er højsæson for generalforsamlinger i mange boligforeninger.

Til Boligforeningernes Dag kan I som bestyrelse blive klar til årets generalforsamling på en dag fyldt med viden, inspiration og netværk.

Til Boligforeningernes Dag er der rig mulighed for at møde kvalificerede rådgivere, leverandører og serviceudbydere, der besidder stor faglig ekspertise og erfaring.

Mød rådgivere fra mere end 40 forskellige brancher

Måske har I brug for at udarbejde projektforslag til den kommende generalforsamling og mangler rådgivning? Uanset om det drejer sig om skybrudssikring, energioptimering eller opgradering af fællesvaskeriet, kan I finde den nødvendige viden og ekspertise på Boligforeningernes Dag. Her kan I nemlig møde mere end 100 forskellige udstillere, der repræsenterer over 40 brancher, som alle er vant til at arbejde med boligforeninger.

Netværk med andre boligforeninger

Netværksloungen kan I hele dagen igennem få en snak med andre bestyrelsesmedlemmer.

Der vil også være rig mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre boligforeninger, der muligvis har stået i samme situation som jer. Det kan være, at de netop har færdiggjort et lignende projekt, som dét I nu står overfor og kan dele værdifuld viden om processen. I kan blandt andet møde andre boligforeninger i messens Netværkslounge, hvor der vil blive afholdt fire netværkssessioner med udgangspunkt i forskellige emner af stor relevans for boligforeninger.

Nye idéer og inspiration

På messens to scener vil der være spændende oplæg hele dagen, som kan inspirere jer til kommende projekter, sætte skub i nye idéer og bidrage med fornyet energi til bestyrelsesarbejdet.

Boligforeningernes Dag er ikke blot en messe, men en unik mulighed for at samle viden, inspiration og netværk, der kan styrke jeres forberedelser til årets generalforsamling og gøre bestyrelsesarbejdet lettere.