Mød Min Boligforening på Boligforeningernes Dag!

Som arrangør af Boligforeningernes Dag er Min Boligforening selvfølgelig også til stede på messen.

Vi inviterer dig til at komme forbi vores stand og udforske de ressourcer, vi har at tilbyde din boligforening.

Min Boligforening leverer viden og inspiration til boligforeninger gennem en lang række gratis udgivelser og events, herunder Boligforeningernes Dag. Det er vigtigt, at denne viden både er meningsfuld og relevant for boligforeningerne. Derfor er vi nysgerrige på, hvad der optager jer i jeres boligforening, og vores erfarne team vil stå klar på standen til en uformel snak med de besøgende. Uanset om du har spørgsmål til vores udgivelser og events, eller hvis du har ønsker til, hvad du gerne vil se mere af i fremtiden, er vi her for at lytte og hjælpe.

På vores stand kan du desuden få fingrene i et gratis eksemplar af vores populære "Håndbog for Min Boligforening", der er fyldt med nyttige værktøjer og råd til effektivt bestyrelsesarbejde. Håndbogen kan bruges som et opslagsværk, der således gør det mere simpelt at finde netop den viden, man har brug for i sin boligforening. På den måde hjælper Håndbogen med at klæde bestyrelserne på til de udfordringer eller kommende projekter, de måtte have. På standen finder I også vores tematiserede magasin "Magasinet Min Boligforening", hvor du kan finde inspiration og indsigt i aktuelle emner med stor relevans for boligforeninger.

Vi tilbyder også muligheden for at tilmelde din boligforening til at modtage vores gratis udgivelser direkte i bestyrelsens postkasse. Her kan du også skrive dig op til vores populære ugentlige nyhedsbrev med invitationer til kommende events samt relevant viden og nyheder.

Så sørg for at sætte kryds i kalenderen lørdag d. 2. marts og besøg os på stand 20 til Boligforeningernes Dag.

Vi ser frem til at hilse på dig!

Er du ikke allerede tilmeldt Boligforeningernes Dag?