Nyt år, nye muligheder for at styrke bestyrelsesarbejdet!

Vi har taget hul på et nyt kalenderår, og ude i boligforeningerne byder 2024 forhåbentlig på nye, spændende projekter og initiativer.

At drive en boligforening kan være en kompleks opgave for bestyrelsen. I 2024 vil vi derfor sætte mere fokus på at styrke selve bestyrelsesarbejdet, for at I er bedst muligt klædt på til at drive sunde og velfungerende foreninger.

Nye, gratis events for bestyrelsesmedlemmer

Derfor inviterer Min Boligforening til CaféAftener - jeres genvej til en stærkere bestyrelse. Glem byggeprojekter og rådgivervalg for en stund, for til CaféAften sætter vi fokus på det vigtige bestyrelsesarbejde.

Vi byder på fire eftermiddage fyldt med indsigt og udvikling, skræddersyet til at skærpe jeres færdigheder og fremme samarbejdet.

Forberedelse til generalforsamlingen

Første arrangement finder sted d. 5. februar. Her sætter vi fokus på bestyrelsens forberedelse til generalforsamlingen med oplæg fra Newsec Property.

I kan allerede tilmelde jer nu for at sikre jer en plads til at vidensdele, kompetenceudvikle og netværke med ligesindede fra andre boligforeninger

Vi glæder os til at byde jer velkommen til CaféAftener, hvor bestyrelsesarbejdet er i fokus!