CaféAften

sammen med arbejdernes landsbank

Bjarne Kjeldberg.jpeg

ejerforeningen 3q

“Når man ikke ved noget om emnet, er det altid rart at få noget ekspertviden.”

Bjarne Kjeldberg, suppleant

Ved Min Boligforenings CaféAftener afdækker en til to oplægsholdere et enkeltstående aktuelt emne. Det giver bestyrelserne i boligforeningerne mulighed for at blive klogere på emner, det ellers kan være vanskeligt at få viden om. CaféAftener kan f.eks. omhandle emner som korttidsudlejning via Airbnb, konfliktmægling mellem beboere, fordele og udbytte af en vedligeholdelsesplan.

CaféAftenerne afholdes fra kl. 17.00-19.30 i samarbejde med Arbejdernes Landsbank, som lægger lokaler til i deres nye åbne "filial" AL2 ved Nørreport Station.

Caféaften Temaer & datoer 2019

#1 – AirBnB                                       27. marts 2019 Oplægsholder: NT Advokater v. Dennis Asanovski

#2 – Skybrudssikring & Gårdhaver 15. maj 2019 Oplægsholder: Codan                Oplægsholder: Dines Jørgensen Oplægsholder: Tag Tomat

#3 – Valuarvurderinger (flyttet til 6. november)                       29. maj 2019 Oplægsholder: Mikkel Scheel, Scheel & Co