Klik på billederne for at læse magasinerne online.
Magasinet Min Boligforening
Magasinet Min Boligforening udkommer 3 gange årligt med hvert deres tema. Temaerne er udvalgt ud fra emner og problemstillinger, som boligforeningerne står overfor lige nu. Artiklerne udarbejdes i samarbejde med annoncører, samarbejdspartnere og eksterne skribenter. Det giver artiklerne både bredde og stor faglig indhold, der er med til at forbedre viden og beslutningskompetence for bestyrelserne i boligforeningerne.
Udsendes til bestyrelsesformændene
Magasinet er annoncefinansieret og sendes gratis til foreningens bestyrelsesformand. Annoncer og artikler bliver således eksponeret direkte overfor bestyrelserne i andels- og ejerboligforeningerne. Bestyrelserne repræsenterer en årlig købekraft på adskillige milliarder kroner og dækker omkring 250.000 lejligheder.
Udbytte for annoncørerne
Magasinet baner vejen for annoncørerne til vigtige beslutningstagere gennem udsendelse direkte til 6.700 bestyrelsesformænd i andels- og ejerboligforeninger
Annonceringen med til at øge kendskab og understøtte virksomhedens øvrige salgs- og markedsindsats
Annoncørerne kan indtage en rådgivende rolle gennem eget artikelbidrag
Magasinets tema er en relevant og unik redaktionel ramme for annoncebudskaberne
Med tilstedeværelse i Magasinet gøres annoncørens salg mere proaktivt
Temaer & udgivelser 2019
Magasinet Min Boligforening 6. udgave,
Tema: Valg af rådgivere (administrator, finans og teknisk rådgiver) 28. januar 2019
Magasinet Min Boligforening 7. udgave,
Tema: Udeliv (Altaner, tag, tagbolig, tagterrasse, urban gardening) 08. april 2019
Magasinet Min Boligforening 8. udgave,
Tema: Building Green & Ejendomsrenovering 07. oktober 2019