Klik på billederne for at læse magasinerne online.

Magasinet Min Boligforening

Magasinet Min Boligforening udkommer 3 gange årligt med hvert deres tema. Temaerne er udvalgt ud fra emner og problemstillinger, som boligforeningerne står overfor lige nu. Artiklerne udarbejdes i samarbejde med annoncører, samarbejdspartnere og eksterne skribenter. Det giver artiklerne både bredde og stor faglig indhold, der er med til at forbedre viden og beslutningskompetence for bestyrelserne i boligforeningerne.

Udsendes til bestyrelsesformændene

Magasinet er annoncefinansieret og sendes gratis til foreningens bestyrelsesformand. Annoncer og artikler bliver således eksponeret direkte overfor bestyrelserne i andels- og ejerboligforeningerne. Bestyrelserne repræsenterer en årlig købekraft på adskillige milliarder kroner og dækker omkring 250.000 lejligheder.

Udbytte for annoncørerne

• Magasinet baner vejen for annoncørerne til vigtige beslutningstagere gennem udsendelse direkte til 6.700 bestyrelsesformænd i andels- og ejerboligforeninger

• Annonceringen med til at øge kendskab og understøtte virksomhedens øvrige salgs- og markedsindsats

• Annoncørerne kan indtage en rådgivende rolle gennem eget artikelbidrag