HÅNDBOGEN
for Min Boligforening

Håndbogen for Min Boligforening udgives én gang årligt i november måned og bliver sendt gratis direkte til bestyrelsesformænd i andels- og ejerboligforeninger. Håndbogen, der er i A5 format, indeholder cirka 200 siders artikler og fungerer som et opslagsværk for bestyrelserne. Håndbogen er annoncefinansieret og annoncerne bliver eksponeret direkte overfor bestyrelsen i 6.700 andels- og ejerboligforeninger. Håndbogen bliver brugt som inspiration med stor nytte- og gemmeværdi for bestyrelserne. Boligforeningerne repræsenterer en årlig købekraft på adskillige milliarder kroner og dækker omkring 250.000 lejligheder.

Udbytte for annoncørerne

• Annoncørerne bliver markedsført overfor beslutningstagerne i 6.700 andels- og ejerboligforeninger

• Fremtrædende position i bestyrelsernes hukommelse med Håndbogens store gemmeværdi gennem de mange brugbare og relevante artikler

• Med tilstedeværelse i Håndbogen gør annoncørerne deres salg mere proaktivt

• Annoncørerne kan indtage en rådgivende rolle gennem egne faglige artikelbidrag
Jeg er næstformand i andelsforeningen Esromgade 1-5 og har lige brugt Håndbogen til at finde en håndværker til facadeisolering af vores gavl. Er det muligt at bestille yderligere eksemplarer af Håndbogen til foreningen?

August 2018. Claus Bendix Olsen, A/B Esromgade 1-5

Håndbogen 2019 udgives den 12. november 2018